Locatie van IKC Borgman Ebbinge

IKC Borgman Ebbinge is gehuisvest in een nieuw gebouw in het centrum van de stad. Hier ligt een groen, avontuurlijk en duurzaam speelplein waar kinderen de natuur beleven en avontuurlijk spelen.

Je vindt hier geen speeltoestellen uit de fabriek, maar juist natuurlijke speelobjecten. In de klimbomen klimt een handjevol kinderen omhoog, even verderop bouwt een groepje dammetjes in een stroompje met echte rotsstenen en bij het palenparcours springen kinderen van paal naar paal.

Op de kleine heuvel loopt aan de ene kant een glijbaan en aan de andere kant een waterbaan uit gekleurd beton. Een prachtige omgeving waar kinderen naar hartenlust kunnen spelen en ontdekken. De allerkleinsten kunnen terecht op een met bamboe afgeschermde plek, zodat ze heerlijk in een ‘lutjepotje’ (buitenslaaphuisje) met het geluid van ruisende bladeren in slaap kunnen vallen.

IKC Borgman Ebbinge
Langestraat 10