Locaties van IKC Borgman Oosterpoort

IKC Borgman Oosterpoort bevindt zich in een karakteristiek gebouw in de Oosterpoortwijk. Ons gebouw bestaat uit twee delen: aan de Warmoesstraat verzorgen we ons onderwijs en aan de Oliemulderstraat verzorgen we de opvang.

Onze professionals van opvang en onderwijs werken nauw met elkaar samen. Daarnaast werken we voor het dagelijkse aanbod ook samen met externe partijen zoals: het buurthuis Poortershoes, de speeltuinvereniging, het conservatorium, het CBK, het WIJ-team en particuliere muziekdocenten. Samen verzorgen we een prachtig en breed aanbod van schoolse en naschoolse activiteiten!

IKC Borgman Oosterpoort is opvang en onderwijs in één. Met een doorgaande lijn tussen opvang en onderwijs wordt de eerste schooldag een stuk minder spannend. Leren is leuk als je zelf je keuzes kunt maken en kunt ontdekken waar je echt goed in bent.

IKC Borgman Oosterpoort - Onderwijs

Warmoesstraat 18