Over ons

Een Integraal Kindcentrum (IKC) is een plek voor kinderen van 0 tot 13 jaar, waar we onderwijs en kinderopvang gezamenlijk en geïntegreerd onder één dak aanbieden. Integraal Kindcentrum Borgman heeft drie locaties in de stad: IKC Borgman Oosterpoort, IKC Borgman Ebbinge en IKC Borgman Oosterpark

Wij zien je kind!

De professionals van SKSG en leerkrachten van Openbaar Onderwijs Groningen vormen één team. We werken vanuit een gezamenlijke visie op kinderopvang en onderwijs en bieden ieder kind een passend aanbod aan. Je kind wordt bij ons echt gezien!

Samen bekijken we waar je kind staat, en wat hij nodig heeft om de volgende stap te zetten. Zo bieden we je kind optimale kansen om te groeien. Dat betekent veel aandacht, superleuke activiteiten en een ontwikkelaanbod op maat.

Wil je meer weten? Bekijk onze locaties: