Trakteren

Alle traktaties mogen feestelijk, gezond zijn en lekker. Er zijn veel suggesties te vinden op de site van het voedingscentrum (www.voedingscentrum.nl) over een gezonde feestelijke traktatie. Als kinderen jarig zijn, mogen zij dit ook op school vieren. Naast het vieren in de groep kunnen zij ook langs de andere groepen om een felicitatie in ontvangst te nemen. Er kunnen in de klas kinderen zijn die, op grond van hun (geloofs-)overtuiging of allergie bepaalde voedingsproducten niet mogen eten. U kunt voor deze informatie terecht bij de leerkracht. De leerkrachten vieren in overleg met de locatie hun verjaardagen binnen de eigen groep of gezamenlijk op dezelfde dag. U leest hier tijdig over in het Borgmannieuws.